Brandstore Customer Service

Draag je graag bij aan de groei van een spraakmakend Amsterdams fietsmerk? Bij Veloretti loop je ‘s ochtends goedlachs binnen en ‘s middags enthousiast en voldaan weer de deur uit. Fysiek in de brandstore heb je contact met de klanten of verkoop je onze fietsen direct, online of telefonisch geef je advies en je helpt met allerhande vraagstukken. Veloretti is internationaal georiënteerd, dus wij zouden graag willen dat je vloeiend bent in het Nederlands en Engels. 

Functieomschrijving

Als medewerker ben je ons visitekaartje voor de Brandstore, ben je verantwoordelijk voor de verkoop en zorg je ervoor dat de consument met een tevreden gevoel de store verlaat. Verder krijgen wij uit heel Europa vragen per email en telefoon, dus je zal op meerdere mediums klantgericht bezig zijn. Door het geven van een uitgebreid product advies of hulp bij een testrit, neem jij de consument mee in de beleving van Veloretti. Daarvoor is het belangrijk dat jij de behoefte en de wens van de consument in kaart brengt en hierop kunt inspelen zodat jij uiteindelijk het juiste advies geeft of de verkoop kunt maken. We zetten je graag flexibel in wegens de uitgebreide openingstijden van de store, ook op zaterdag.

Wij vragen:

  • Je hebt affiniteit met fietsen
  • Goede sociale vaardigheden, communicatief sterk
  • Flexibel inzetbaar en bereid om in het weekend te werken
  • Vloeiend Nederlands en een goede kennis van het Engels (spreek-/schrijfvaardigheid)
  • Je bent parttime (minimaal 16 uur per week) beschikbaar
  • Hospitality ervaring is een pré
  • Van nature extravert en representatief

Wij bieden:

  • Een zeer ontspannen werkomgeving
  • Marktconform salaris
  • Werkervaring opdoen bij een internationaal bedrijf
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en creativiteit

Herken jij jezelf hierin en vind jij het leuk om mensen te assisteren, adviseren en fietsen te verkopen? Mail dan een korte motivatie en CV naar tom@veloretti.com

Winkelwagen

×

Product title

1 x € 29.95

subtotaal

Afrekenen