Customer care medewerker (parttime of fulltime)

De vraag is enorm en met meer fietsen die rondrijden, komen ook meer klantcontacten. Of het nu gaat om een vraag over de aankoop van een fiets of iemand die een garantievraag heeft. Daarom zijn wij op zoek naar uitbreiding voor ons service & supportteam.

We krijgen iedere dag zowel telefonisch als per e-mail veel vragen te verwerken. Wat is de binnenbeenlengte voor de Veloretti Maxi? Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn vriend, komt die nog op tijd? Past de mand ook op de Robyn? Jij hebt het antwoord op al deze vragen. Tijdens het beantwoorden van al die vragen heb je te maken met alle afdelingen binnen Veloretti. Of het nu voor het magazijn is, de brandstore of misschien de externe vervoerders, je staat in contact met alle afdelingen.

 

Hoe ziet je dag eruit?

’s Ochtends kom je binnen op het HQ en pak je een kop koffie, je checkt in met het team en neemt meteen even de status van de inbox door. Je overlegt met je collega’s over alle lopende zaken. Je hebt ook nauw contact met het magazijn over voorraad en verwerkingsstatus. De dag ervoor zag je in het statusoverzicht dat een aantal zending wat aandacht nodig hadden, dus je neemt contact op met het magazijn, zodat je de klanten kan contacten over de vervolgstappen.

Klanten kunnen allerlei vragen hebben die je veelal zelf zal kunnen oplossen door het nauwe contact met alle afdelingen. Je schakelt direct met de retail-manager. Een bijzondere order, een klant blij maken of een credit uitvoeren, jij hebt de antwoorden.

Wij lunchen samen en je kan even rustig het eerste deel van de dag tot je nemen, inzichten krijgen of horen waar andere afdelingen mee bezig zijn. Maar na een aantal goede gesprekken of ontspanning, ga je terug naar je werkplek omdat je die ene klant nog dat ene antwoord wilde geven. Daar werk je rustig verder en je schrijft meteen even een standaard mailtje over die lastige vragen over bezorgingen in het buitenland en het mandje dat altijd maar los wordt geleverd van de fiets. Die ene vraag heb je deze week al zes keer gehad, daar hebben vast meer mensen last van. Je neemt deze mee in het wekelijks overleg en schrijft hem ook op voor de FAQ.

 

Over Veloretti en je collega’s

Veloretti heeft een duidelijke missie: Getting people on bikes for their daily commute. Het merk Veloretti groeide in razend tempo uit tot één van de grootste online fietsmerken van Europa. Designed in Amsterdam, Handmade in Europe, Personal in all cities.

Omdat Veloretti een scale-up company is, zoeken wij mensen die het leuk vinden om breder te denken dan alleen je eigen functie. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en uitvoering van je functie. Je maakt veel mee van alle facetten van het bedrijf en je input wordt zeer gewaardeerd.

Je komt te werken in het Business & Retail team. Dit team bestaat uit onder andere Business Development, het Customer Care team en de Flagship Store in Amsterdam. Je gaat samen met de team leads aan de slag om onze klanten te verrassen en blij te maken. De sfeer is ontspannen, er heerst een open cultuur en er wordt veel met elkaar besproken en overlegd.

Wat bied jij ons?

We zijn op zoek naar een klantvriendelijke, betrokken nieuwe collega die zichzelf herkent in onderstaande omschrijving:

  • Het is belangrijk dat je weet hoe je klanten bindt, om zo de relaties verder uit te bouwen; Luisteren is een belangrijke vaardigheid, maar doortastend en resultaatgericht ook;
  • Een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler
  • Van uitdagende situaties krijg jij veel energie
  • Je werkt graag voor een snelgroeiende innovatie organisatie

 

Daarnaast zoeken wij iemand die:

  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring heeft in een klantgerichte omgeving
  • Iemand met HBO/WO werk- en denkniveau
  • Iemand die graag het voortouw neemt en van nature het initiatief neemt
  • Vloeiend Nederlands en Engels spreekt en schrijft. Duits is een pré, in verband met de grote groeikansen op de Duitse markt.

Wat bieden wij jou?

  • Een mooie vervolgstap in je carrière, waar je alle ruimte krijgt om er het maximale uit te halen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid van ons. We groeien hard in Nederland, maar ook internationaal. En jij kan daaraan bijdragen!
  • Omdat het bedrijf zo groeit, zijn er ook volop mogelijkheden om intern door te groeien. De teams worden steeds specialistischer.
  • Een bijzonder leuk en hecht team. We vinden het fijn om elkaar fysiek te ontmoeten en werken op het hoofdkantoor in Amsterdam. Het hoofdkantoor is een creatieve en ontspannen ruimte, omdat er veel glas is heeft het een open karakter.

Daarnaast krijg je:

  • Een fulltime contract voor 40 uur per week;
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden zoals: 25 vakantiedagen, deelname pensioenregeling en e
  • Uiteraard een Veloretti fiets.

 

Sounds good?

Kan jij niet wachten om aan de slag te gaan bij Veloretti in de functie van Customer Care? Dan horen wij graag van je! Mail jouw CV en korte motivatie wat jij met je meebrengt en vertel ons wanneer jij voor het laatst een klant écht blij hebt gemaakt: klik hier

 

We komen er binnen 5 werkdagen bij je op terug. Als wij dezelfde match zien als jou, nodigen we je graag uit voor een eerste gesprek.

Winkelwagen

×

Product title

1 x € 29.95

Verwijderen
  • Subtotaal € 0.00

  • Je bespaart € 0.00

  • Total € 0.00

Afrekenen