Customer care (fulltime)

Veloretti, gegroeid als kool en bijna niet meer uit het straatbeeld weg te denken. De vraag is enorm en met meer fietsen die rondrijden, komen ook meer klantcontacten. Of het nu gaat om een vraag over de aankoop van een fiets of iemand die een garantievraag heeft. Daarom zijn wij op zoek naar uitbreiding voor ons service & supportteam.  

We krijgen iedere dag zowel telefonisch als per e-mail veel vragen te verwerken. Wat is de binnenbeenlengte voor de Veloretti Maxi? Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn vriend, komt die nog op tijd? Past de mand ook op de Robyn? Jij hebt het antwoord op al deze vragen. Tijdens het beantwoorden van al die vragen heb je te maken met alle afdelingen binnen Veloretti. Of het nu voor het magazijn is, de brandstore of misschien de externe vervoerders, je staat in contact met alle afdelingen.

Hoe ziet je dag eruit?

’s Ochtends kom je binnen op het HQ en pak je een kop koffie, je checkt meteen even de status van de inbox en overlegt met je collega’s over alle lopende zaken. Je hebt ook nauw contact met het magazijn over voorraad en verwerkingsstatus. De dag ervoor zag je in het statusoverzicht dat een aantal zending wat aandacht nodig hadden, dus je neemt contact op met het magazijn, zodat je de klanten kan contacten over de vervolgstappen.

Klanten kunnen allerlei vragen hebben die je veelal zelf zal kunnen oplossen door het nauwe contact met alle afdelingen. Je schakelt direct met de retail-manager. Een bijzondere order, een klant blij maken of een credit uitvoeren, jij hebt de antwoorden.

Wij lunchen altijd samen en je kan even rustig het eerste deel van de dag tot je nemen, inzichten krijgen of horen waar andere afdelingen mee bezig zijn. Maar na een aantal goede gesprekken of ontspanning, ga je terug naar je werkplek omdat je die ene klant nog dat ene antwoord wilde geven. Daar werk je rustig verder en je schrijft meteen even een standaard mailtje over die lastige vragen over bezorgingen in het buitenland en het mandje dat altijd maar los wordt geleverd van de fiets. Die ene vraag heb je deze week al zes keer gehad, daar hebben vast meer mensen last van. Je neemt deze mee in het wekelijks overleg en schrijft hem ook op voor de FAQ.

Wij vragen:

  • Iemand die consumenten goed aanvoelt
  • Een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler
  • 3-jaar ervaring in de klantenservice
  • Kan prima omgaan met lastige situaties
  • Je hebt affiniteit met fietsen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Zelfstandig en oplossingsgericht

Wij bieden:

  • Een fulltime contract
  • Veel afwisseling en een uitdagende baan bij een bedrijf dat hard groeit in binnen- en buitenland
  • Salarisindicatie: marktconform
  • Superleuk team 
  • Airconditioning
  • Fiets van de zaak
  • 24 vakantiedagen 

Zie jij jezelf als deze enthousiaste servicetopper die ons team komt versterken? Mail ons: tom@veloretti.com

Winkelwagen

×

Product title

1 x € 29.95

subtotaal

Afrekenen