Customer Expert

Veloretti, wij zijn bijna niet meer uit het straatbeeld weg te denken en wij zien steeds meer van onze fietsen op de weg. Met meer fietsen die rondrijden, komen ook meer klantcontacten. Of het nu gaat om een vraag over de aankoop van een fiets of iemand die een garantievraag heeft. Daarom zijn wij op zoek naar versterking voor ons service & supportteam.  

We krijgen elke dag zowel telefonisch als per e-mail veel vragen te verwerken. Wat is de binnenbeenlengte voor de Veloretti Maxi? Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn vriend, komt die nog op tijd? Past de mand ook op de Caferacer? Jij hebt het antwoord op al deze vragen. Tijdens het beantwoorden van al die vragen heb je te maken met alle verschillende afdelingen binnen Veloretti. Of het nu voor het magazijn is, de brandstore of misschien het hoofdkantoor, je staat in contact met alle afdelingen.

Hoe ziet je dag eruit?

’s Ochtends kom je binnen op het HQ en pak je een kopje koffie, je checkt meteen even de status van de inbox en informeer je bij de collega’s over alle lopende zaken. Je hebt ook nauw contact met de winkel over voorraad en reparaties. De dag ervoor zag je in het statusoverzicht dat een aantal retouren binnen waren gekomen, dus je neemt contact op met het magazijn, zodat je de klanten kan contacten over de vervolgstappen.

Klanten kunnen allerlei vragen hebben die je veelal zelf zal kunnen oplossen door het nauwe contact met alle afdelingen. Je schakelt direct met de store- of de retail-manager. Een bijzondere order, een reparatiestatus of credit, jij hebt de antwoorden.

Wij lunchen altijd samen en je kan even rustig het eerste deel van de dag tot je nemen, maar tijdens de lunch blijven de e-mails binnenkomen. Dus als je je lunch hebt afgesloten na een aantal goede gesprekken of ontspanning, ga je snel terug naar je werkplek. Daar werk je rustig verder en je schrijft meteen even een standaardmailtje over die lastige vragen over bezorgtijden en het mandje dat altijd maar los wordt geleverd van de fiets. Die ene vraag heb je deze week al vier keer gehad, daar hebben vast meer mensen last van. Je neemt deze mee in het wekelijks overleg en schrijft hem ook op voor de FAQ.

Wij vragen:

  • Een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler
  • Kan prima omgaan met lastige situaties
  • Je hebt affiniteit met fietsen, maar zeker ook enige technische kennis van de fiets
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Spreek en schrijf je ook Duits of Frans, top! Geen must.
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • 3-jaar ervaring in de klantenservice
  • Zelfstandig en oplossingsgericht

Wij bieden:

  • Een 32-uurs contract
  • Veel afwisseling en een uitdagende baan bij een bedrijf dat hard groeit in binnen- en buitenland.
  • Salarisindicatie: marktconform
  • Superleuke collega’s
  • Airconditioning
  • Fiets van de zaak
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.

Zie jij jezelf als deze enthousiaste servicetopper die ons team komt versterken? Mail ons: tom@veloretti.com

Winkelwagen

×

Product title

1 x € 29.95

subtotaal

Afrekenen